A CALAF Constructora participem en el desenvolupament del projecte COV El Prat, una promoció d’habitatge cooperatiu situada al Prat de Llobregat. Impulsat per la Cooperativa Obrera de Viviendas (COV) en col·laboració amb l’Ajuntament, el projecte forma part d’un model innovador que entén l’habitatge com un dret i aposta per fórmules d’accés més accessibles i col·laboratives.

L’actuació comprèn la construcció d’un edifici plurifamiliar de 101 habitatges de protecció oficial destinats a lloguer cooperatiu assequible, sobre un solar d’aproximadament 3.300 m² i amb una edificabilitat propera als 9.860 m². El conjunt incorpora aparcament, trasters, espais comunitaris i zones per a bicicletes, configurant un entorn pensat per a la convivència i la vida comunitària.

El projecte, iniciat el 2023 i finalitzat el 2026, es posiciona com un dels principals referents d’habitatge cooperatiu a Catalunya, tant per la seva escala com pel seu impacte social. En aquest context, contribuïm a desenvolupar un model residencial més accessible, estable i arrelat al territori, coherent amb la nostra manera de construir i amb el compromís amb les persones i l’entorn.

Obra
Construcció de 101 habitatges de lloguer assequible, estable i cooperatiu a l’Avda 11 de Setembre del Prat de llobregat

Ubicació
Prat de llobregat

Any
2025


Client
Cooperativa obrera de Vivendes

Durada d’obra
18 mesos